torek, 12. oktober 2010

Čudež življenja

Trenutki rojstva otroka pojejo sporočilo večnosti. 

Nagovorijo tisto znotraj, kar sploh nisi vedel, da je del tebe.
Nič drugega ne obstaja, kot trenutek hvaležnosti, ki je vseobsegajoč in globok...
Čista radost vzvalovi po žilah in srce poje, kot še nikoli. 

Postaneš začudenost nad čudežem življenja.
In hvaležen.
                                          Voščilnici, ki sem ju prijavila na 2. izziziv Craft-alnice:
                                         
      Neža Maurer
    BREZSKRBNOST
Pritekel si z drobnimi koraki,
mi snel z glave venec brezskrbnosti,
ga vriskaje raztrgal 
in raztrosil cvetje po travi.
Zdaj pobiraš rože
in spletaš venček zase.
Jaz pa ljubkujem tvoje mehke,
nežne rame in zdi se mi,
da božam vetrnice,
ki so cvetele za hišo
moje brezskrbne mladosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar