sobota, 2. oktober 2010

Namesto uvoda - povabilo

Danes ni dan velikih misli. Je bolj dan dejanj.
Da ustvarim ta blog. Da med vsakodnevnimi (pre)izkušnjami na vrtiljaku življenja lahko izrazim to, kar v resnici želim izraziti. Ne tistih tisoč besed, ki jih dnevno govorim in zapisujem, da gradim obliko tega, kar trenutno živim. Pač pa tisto, kar se rodi iz globokega hrepenenja po polnosti in lepoti življenja ter v dragocenih trenutkih tišine. Tiste tišine, ki je globlja od sebe same, ki me nagovori daleč zadaj za poljem razuma in se širi v vse smeri…
Zato je prva tukaj objavljena voščilnica namenjena meni. Vanjo sem si natisnila meni že vrsto let tako ljubo pesem. Povabilo – Oriah Mountain Dreamer. Če ste jo prebrali, veste zakaj. Remember you.
Z ljubeznijo, Tanja E.

Instead of the introduction - The invitation
Today is not a day for great thoughts, it is just time for taking action.
To creat this blog. To express what I really want to express while experiencing everyday carousel of life. Not the thousands words that I daily speak out or write down to build a form of that what I currently live. But that, what is born from deep longing for beauty and fullness of life and in precious moments of silence. That silence, which is deeper than real depth, which moves me far behind of the mind area and is expanding in all directions…
That is why the first here published card is intended to me. I printed in it a beautifull poem. The invitation – Oriah Mountain Dreamer.
If you have read it, you know why. Remember you.
With love, Tanja.

4 komentarji:

  1. Lepa dobrodošlica :-))in JA DOBRODOŠLA MED NAMI!!! Želim ti ogromno kilometrine na svojem blogu in da bi nas čimvečkrat presenetila s svojimi lepimi izdelki!!!
    Voščilnica je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, močna prva objava! Velika globina se skriva za temi besedami!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za obisk na blogu in prva komentarja. Andreja, hvala za pohvalo in dobre želje. Maja, saj veš, globina je v zaznavanju tistega, ki zaznava. Kot je lepota v očeh tistega, ki gleda. Tudi mene tvoje misli zelo nagovarjajo. Prijazen pozdrav obema.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, tako kot je čudovit tvoj blog, ki boža dušo, polno hrepenenja in drugačnih - lepših razsežnosti, ki so bolj pomembne kot igra s časom, v katerem se včasih zdi, da nas preizkuša na vsakem koraku.
    Želim ti, da bi ti časa za ustvarjalnost nikoli ne primanjkovalo, in čim več kreativnih idej, ki zate očitno niso tabu ... in hvala, ker si mi polepšala dan! :)

    Suzana

    OdgovoriIzbriši