sobota, 1. januar 2011

Simbol sreče

Simbol sreče je tema tokratnega 20. izziva craftalnice
Ker odlično sovpada s časom, 
sem voščilnico v obliki štiriperesne deteljice 
naredila za prvo objavo v letošnjem letu. 
Kar naredila se je, zame in zate. :))

V teh dneh si ob stisku rok pogosto zaželimo tudi "veliko sreče".
In kaj v resnici so vsebine, ki nam skozi žaromete vsakdana rišejo 
zagorela lica in nasmejane, iskrive oči?
Sreča je, ko znaš biti v sebi doma.
Živeti v toku svoje lastne strasti in zavedati se namena.
Biti v pretoku in plavati z valovi svojega življenja,
kot valovijo barve teh ritmov. Danes se čutim tako. 
Sreča je, ko je tvoj lastni fokus osredotočen na dobre stvari v življenju. 
Ker potem čutiš hvaležnost zanje.
Čutiti hvaležnost pa je imeti ključ od vrat v tempelj obilja.
Sreča je tudi, ko si v miru s seboj, tako v tem norem tempu vsakdana,
kot tudi zvečer, ko zapreš oči in prisluhneš lastnemu ritmu srca.
Sreča je biti toliko svoboden, 
da lahko preprosto si
 Sreča je, ko se zaveš, do kje segaš ti in kje se začnejo drugi. 
In posledično ravnaš skladno s tem vedenjem. 

Sreča je, ko ti mlada pikapolonica sede v dlan,
nato pa široko razpre krila in spet poleti v sončno nebo.
Sreča je, ko se zaveš, da je taka pikapolonica pravzaprav ves čas v tebi.
Sreča je, ko znaš solze, ki kapljajo navznoter, spremeniti v gnojilo za rast.
Sreča je tudi, ko si dovoliš izrazit se. 
Pa ne na račun drugih, temveč zavoljo sebe.
Sreča je v osnovi živeti in potovati sebi naproti.
 Topel pozdrav, Tanja E.

P.S. Vladka, tale bel gumbek je tvoj iz kompleta, ko sem na izzivu 9 kot zmagovalka z aranžmaji na kamnih s plaže prejela tvojo nagrado. Čakal je na svojo srečno sceno. Upam, da ti je všeč njegova vloga v celoti! Meni je. LP:))

18 komentarjev:

  1. Tole je pa res čudovita voščilnica! In odlično paše na izziv Craftalnice! Ena od prvih treh nagrad ti zagotovo ne uide... :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito zanimiva voščilnica. Se strinjam z Amikadejo, da boš dobila kakšno nagradico na izzivu :)
    Ja, sreča pa se skriva v toliko drobcenih stvareh, ki nas dnevno obkrožajo. Samo videti jih je treba in spustiti do srca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsaj trikrat sem prebrala, kar si zapisala! Vse je tako zelo resnično in tako lepo zapisano!

    Čudovita voščilnica, hvala, ker se je naredila tudi za nas!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna voščilnica. Hvala, ker si jo naredila tudi za nas in hvala za zapis, ki ti da misliti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tanja, kako lepo si nas zopet presenetila in celo deliš jo z nami. Hvala, zelo lepo!
    Čestitka je čudovita, edinstvena :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Si me kar nasmejala sedaj s tem P.S.jem :)) Gumbek super paše na ta prekrasen izdelek. Še ko sem na svojem blogu videla mini slikico se mi je tale 4 šperesna deteljica v trenutku prikupila in ko sem prišla na tvoj blog, mi je samo še bolj všeč. Še vedno so mi najbolj všeč preproste ampak dodelane stvari, kot je ta tvoja. Pika na i so pa še dodatki, ki si jih krasno vkomponirala. Vsekakor boš odlična konkurenca v tokratni Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ula-la! To pa je odličen izdelek! :))

    Hvala, ker sodeluješ na 20. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    •*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

    OdgovoriIzbriši
  8. Deteljica je res več kot primerna za tale čas, pikapolonice pa so mi tako ali tako zelo simpatične! :)
    Da bi ti čimvečkrat sedla v dlan v prihajajočem letu, ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čist impresionarana - res krasna ideja in seveda izdelava!
    Vse dobro tudi v novem letu in sem vesela, da sem našla tvoj blog!
    Pozdrav,
    Marna

    OdgovoriIzbriši
  10. Hiya Tanya

    Simply beautiful and so is the verse :o)
    Thank you for your lovely comments on my blog too :o)

    Hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasne stvari radiš Tanja E.Hvala na posjeti i dobrim željama te puno radosti,veselja,zdravlja i sreće u Novoj 2011.g.!

    OdgovoriIzbriši
  12. So pa tule dekleta že vse povedala, dodajam le, hvala ker si jo namenila tudi nam in sveda Craft-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tanja, prekrasna voščilnica in hvala, ker je tudi malček naša :)).
    Veliko sreče, ti želim v tem letu, ter velikooo tako lepih izdelkov.
    Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši
  14. predivno! hvala na posjeti na mom blogu! sve najbolje u novoj godini!
    tina

    OdgovoriIzbriši
  15. oooooo .... tole sem si pa pogledala pod tavelko povečavo in moram zelooooo pohvaliti ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna voščilnica! Deteljica zgleda skoraj prava.

    OdgovoriIzbriši
  17. Da jo še tule pohvalim.
    In čestitke za zmago!

    OdgovoriIzbriši