ponedeljek, 9. julij 2012

Celebrate (new) life


Vsak trenutek se rojeva (novo) življenje.
Nova mlada travna bilka, nov nežen cvet,
nov dih, nov zaris na neba obzorju...


In danes se rojeva nova spletna trgovina Mavelu naše Marine
Pokukajte na http://www.mavelu.com in tam preberite več. 
Marina veliko uspeha ti želim!
 

Čista voda je nekaj, kar paše te dni.
Čista voda me spominja na izvir.
In izvir na izvor.
In izvor ponuja slutnjo o pravem domu.
A! ...zato sem tako rada tam, 
kjer kopno ponuja roko vodam prostranih razsežnosti...

Prijeten poletni pozdrav! Tanja E.

8 komentarjev:

  1. Oh Tanja ti vedno tako lepo zapišeš svoje opazovanje sveta. Vočilnica pa je tudi krasna ... sploh pa mi je všeč tale sličica morja, letos ga na žalost ne bom videla. Upam, da ti v njem uživaš. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. kakšen simpatičen ptiček oz. luštna voščilnica.
    mhm, in spet ena čudovita tvoja misel.
    Mojca- sva že dve, ki ne bova videli morja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja,res...ti znaš vedno tako lepo ubesediti tvoja čutenja. Zelo mi je všeč tale ptičica...in krasno ozadje si naredila. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Simply gorgeous sweetie..:o)

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna objava in čudovita čestitka, zopet krasen paketek :-))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  6. Res si mojstrica združevanja besede in izdelka. S svojimi besedami nas kar poneseš nekam v višave. Res je, vsaki dan se rojeva kdo ali kaj novega in vesela sem tudi nove trgovinice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Se strinjam s predhodnicami in nimam kaj posebnega za dodati. Razen mogoče ... vsak trenutek se rojeva novo .... ne zgolj življenje, še mnogo drugih drobnih delcev. In vsakič znova me fascinirajo ti tvoji sestavljeni cvetlični aranžmaji.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tanja, čudovita je! Vedno me tako raznežiš z besedo in čestitko. Všeč mi je, všeč...:):)

    OdgovoriIzbriši