sreda, 27. marec 2013

Hmm

Večkrat hitim.
Se odzivam.
Napačno vrednotim.
Kot da ne bi vedela.
Kot da ne bi nikoli zares dojela.
Da je v resnici bolj kot okoliščina sama
pomembno to, kaj jaz v njo prinašam.
Kot da se zares nekam beleži vse drugo,
razen stanja zavesti.

Opazovalec v meni pa tiho je.
Hvala Bogu ne verjame vsemu, 
kar mu glas v glavi govori.

Topel pozdrav, Tanja E.


24 komentarjev:

  1. Prelepa je, me pa zanima, kako si naredila napis teta Marička, takega napisa nisem opazila še nikjer, je prav poseben in mi je takoj padel v oči.

    OdgovoriIzbriši
  2. joj kar diši po pomladi !!! krasno senčenje. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet si čudovita zapisala! Potopim se v te tvoje besede! In popoln izdelek...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa vošilnica, se pridružujem Simoni, tudi meni je najbolj padel v oči napis.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Globoke besede in čisto tvoja krasna voščilnica. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica. Zelo spomladanska, všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ko mislim, da sem že vse ustvarjalne bloge obiskala, spet najdem nekaj, kar me napolni z veseljem. Kako fino, da še nisem našla vseh! Kako fino, da vedno znova odkrivam čudovite izdelke zanimivih umetnic. Tu sem prvič. Čudovite voščilnice izdeluješ, ampak če sem čisto iskrena so me k brskanju pritegnile zapisane misli. Blizu. Lepo. Mehko. Še pridem brat :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Popolno! Prelepa voščilnica, v srce segajoči zapis. Hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijepa čestitka. Opet proljetna,barem negdje malo proljeca, ako ga vec vani nema.
    Lp.Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna voščilnica in krasen zapis.
    lepo bodi, moi

    OdgovoriIzbriši
  11. Ej, kako sončna čestitka pospremljena s "tvojim" čudovitim razmišljanjem.

    OdgovoriIzbriši
  12. Te barve, izdelava in zapis dajejo tvojemu delu poseben čar. Prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Popolna voščilnica in zelo lep napis.Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Kam vsem me odnesejo tvoje besede ... mmmmmmmm ... in tvoje v nulo dodelane čestitke so samo še pika na i ...

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna barvna kombinacija in super dodatki. Me pa znaima, kako si naredila napis?

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna voščilnica. Zelo lep je napis na njej, ki je res nekaj posebnega. Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako prijazno je priti k Tebi na obisk. Tako nežno in mirno je v Tvojem svetu. Hvala za lepe trenutke.

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala vsem za prijazne komentarje in čas, ki ste ga temu namenile. Napise na čestitki naredim z belo konturo, trenutno uporabljam DECOR fin, Relief Paint, 100 White. Lep pozdrav, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  19. Prečudovita, dodelana, skladna. Za napis pa definitivno potrebuješ mirno roko.

    OdgovoriIzbriši
  20. Vau, spet nekaj lepega ...
    Krasno voščilnico si naredila in čudovito zapisala ob njej!
    Res je luštno priti k tebi na obisk :-))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  21. Prečudovita...kot vse tvoje.
    Moram reči, da sem gledala tvoje zadnje objave (4-5)z odprtimi usti. Noro dobro delaš.
    In res ne uspem komentirati sproti. Mogoče sedaj, ko je micena ozdravela :)

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  22. Čudovita spomladanska voščilnica. Krasen napis, spominja na sladko smetano nabrizgano na torico :).

    OdgovoriIzbriši
  23. Spet čisto tvoja in spet čudovita.
    Tvoje beseda pa ... kot bi povzemala moje razmišljanje iz knjige, ki jo trenutno berem.

    OdgovoriIzbriši