sreda, 18. marec 2015

Pomladna vila

...trosi svoje mlade cvetke naokoli,
v svojem lahnem teku čez sveže travnike,
napojene s kanglico pomladi...


Tako življenje siplje na nas svoje cvetove,
a mi, prevečkrat orientirani na kdaj močvirna in blatna tla,
spregledamo, kaj nam takrat pada v dlan...
In pozabimo na svoja krila, ki nas lahko dvignejo nad izkušnje.


V svež pomladni dan življenja.



 Tokrat sem ustvarjala kot gostja teama 
za  130. izziv CRAFTALNICE; Krila.
Pokukajte še k Lili in Andreji,

kaj čudovitega sta ustvarili.
In pridružite se nam:))
Vse, kar morate upoštevati je,
da naj bo na izdelku nekaj s krili;
ptica, metulj čebelica, angel, vila...
Dragi Lili in Andreja, hvala vama 
za povabilo in tole krasno ustvarjalno druženje.
Prijavljam jo tudi v galerijo Najlepšega para
uporabila sem misel iz tega seta.

Topel pozdrav vsem, Tanja E.

18 komentarjev:

  1. prekrasna vila... z veseljem bi se podila z njo po tem cvetočem travniku...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita vila, čisto tvoja in v tvojih barvah.
    V veliko veselje in čast mi je bilo sodelovati s teboj <3.
    Hvala ti za tvoj čas in tvoje čudovite izdelke.
    Objemček L.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje voščilnice in tvoje barve so vedno čudovita pravljica. :-) S tole vilo bi bilo zelo lepo tekati po travniku in loviti metulje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako pravljično in lahkotno je tole. Bi se kar izgubila na travniku s tvojo dobro vilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tanja, s svojo čudovito voščilnico in zapisanimi besedami si me popeljala na cvetoč jutranji travnik, ko se v soncu bleščijo kapljice rose in slišiš šepet travniških prebivalcev. Krasna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pomladne barve, nežna vila...lepa kot vedno pospremljena s krasnimi besedami...

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav diši po pomladi. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoja vila me je prav zapeljala v pomlda. Čudovita je :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita pomladna, bogatih barv in s tvojim lepim spremnim besedilom. Čestitke, super si:)) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Tanja, tudi meni je bilo v veselje, da si bila najina gostja. Tudi tokrat si se nama pridružila s čudovito voščilnico in s čisto, zares čisto svojim stilom in barvami :-))
    Pozdravček v tvoj brlogec

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooooo kako mi je všeč ta voščilnica. Ustvarila si pravo pomladno vzdušje, pa ta prelepa vila....

    OdgovoriIzbriši
  12. Kontrast roza-zelena je res prekrasen! enkratna voščilnica! lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Tako je čudovita in lahkotna, da bi kar poplesavala z njo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Izjemna je...prav začutila sem svež pomladni vertc...

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow Tanja...te barve in tako prikupen motiv. Prekrasno si jo sestavila. Popolnoma sem začarana... :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Tvoje barve, kar kličejo po pomladi.Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  17. jako lijepa
    sviđa mi se mala vila i kako si je krasno obojala

    OdgovoriIzbriši