ponedeljek, 23. november 2015

Malo drugače


Pohorski lišaji prestrezajo vetrove sveže z dolin v svoje vrtince, 
da jim šepetajo zgodbe drobne in velike,
ki pronicajo v čas, 
kot kapljice rose po sveži travni bilki v zemljo pod njo.


Svoje odprte konice polno odpirajo poletnemu siju
in jesenskim meglam, 
so nato dom belo belim snežinkam 
in spet pijejo pomladno rast.


Meni so zelo lepi v drobnih aranžmajih.
Malo drugače, 
ker imam malo drugače preprosto rada.


Topel pozdrav, Tanja E.
 ♥
Podarjam bonbonček.


16 komentarjev:

  1. ...in malo drugače
    je lahko zelo lepo
    s posebnim pridihom
    lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lišaji so tudi meni zelo všeč. Kadar grem v gozd, jih sigurno gre nekaj z mano domov. Krasen aranžma.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tanja, s kakšno prefinjeno eleganco opišeš vse, kar nam postaviš na ogled. Čudovito, drugačno in tvoje:). Sem pokukala tudi na malo drugače in aranžmaji so čudoviti in nekaj posebnega. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. krasen aranžma in prekrasne besede. na lišaje bom tudi jaz odslej bolj pozorna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit aranžmajček si izdelala :) tudi jaz obožujem te zaklade narave, ki tako prav pridejo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit aranžma in tudi meni je zelo všeč drugačno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je čudovit aranžma. Tudi jaz imam rada lišaje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej ...objava 2010 s pomarančami...ooooooo ženska !!!! (indijanski bojni krik navdušenja...ne hodim rada po gostilnah, ampak če bi bili pa taki pušeljci, bi pa vsak dan hodila na kafe). Fantastični so, ...sedaj pa tale lišajast....nikoli nisem gledala na to rastlino (sem pogledala v enciklopedijo in vidim, da to ni rastlina ampak je to organizem, ki je zgrajen iz gliv in alg) da bi se jo dalo kako in tako uporabiti, ....drugačen ampak spet čista fantazija. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Ufff, kao lepo je tole tvoje drugačno ustvarjanje. Čudovit aranžma, prav poklicala si me, da si letos ustvarim nekaj drugačnega, ki bo krasilo naš praznični dom.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pri tebi sem navajena, da je vse tako lepo, nežno, dovršeno... a vedno znova me prijetno presenetiš! Ni besed!
    A kot zgleda, bo pričelo primanjkovati lišajev ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vau! Sanjsko lep aranžma si sestavila. Malo drugače je pri tebi vedno čudovito. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Drugačno je definitivno dobro, čudovita kombinacija. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Občudovanja vreden aranžma, drugačnost me vedno navduši.

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasen, ti lišaji so res nekaj posebnega, jaz jih obožujem...

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasna čestitka i jako lijep aranžman!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši