četrtek, 13. julij 2017

Crafalnica #190


Pozdravljene, tokratni izziv pri CRAFTalnici 
je izbrala Martina in glasi
Belo-modra + 1
 


Izdelek naj bo pretežno bele barve z dodatkom še ene. 
Tretja barva naj bo le za pikico.
Pokukajte tudi k LiLi, Andreji in Martini 
ter naši julijski gostji Maji
in se nam pridružite s svojim izdelkom.
Topel pozdrav, Tanja E.

4 komentarji:

  1. Hvala - si me usmerila v pravo smer, sem že ozavestila eno prav posebno željo in vem, kaj bom še posebej negovala v tem tednu...
    Naj bo nežno nežen tudi tvoj teden, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. Tudi mene si spodbudila, da grem negovat moje želje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in ja da misliti. Prav imaš vsi bi morali ozavestit svoje želje.
    LP Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si jo sestavila in dodala čudovit napis :-)) Zelo mi je všeč in "pašejo ti" tudi modre barve .-)

    OdgovoriIzbriši