sobota, 8. november 2014

Sneži

...naletavajo drobni popolni belo beli puheki.
V prostor prostranosti.
Blago, na lahno, na tiho.


 In sidrajo podobo vidnega na osnovne barve.
Pomagajo človek tebi,
da se v tej praznini, 
ki to v resnici ni, osredotočiš. 
Zbereš.
Ozavestiš.
Okrepiš in k sebi vrneš.
Ker nič drugega zares ne šteje.


 Voščilnica nima napisa prav zato.
Ko pogledaš nanjo, ga zase najdeš v sebi.

 

Za tokratni belo beli mesečni izziv Mavelu 
(uporabila sem tam kupljeno šablono Memory box Small alder tree)
in za tokratno sneženo craftalnico.

P.S. Podarjam bombonček:)

Topel pozdrav, Tanja E.

31 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica,kakor tudi vse ostale-posebne.Prijetno ustvarjanje,lp

    OdgovoriIzbriši
  2. O, wow.... Tanja tvoja čestitka je... sem ostala kar brez besed. Deluje tako spokojno in mehko in puhasto in.... Enkratna je. S čim si ustvarila tako realen sneg? :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Tanje, sem brez besed...samo sedim in gledam.
    PREČUDOVITO!!! Res je tako realistična.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Tanja, ko že mislim, da me ne moreš več osupniti, narediš to čestitko...wooww. Neverjetna mojstrica si, res in tvoj stil mi je full všeč!
    (p.s.Hvala za tvoj komentar meni :) ) Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tanja čudovita zasneena voščilnica je nastala :) In kako enkratno si uporabila šablonico dreveda <3 Hvala, ker sodeluješ na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  6. !!!!! Ostajam brez besed Tanja. Kako si to načarala? Neverjetno. P r e l e p o.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita,zasanjana voščilnica. Pričara zimsko vzdušje
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Kot bi se znašla direktno tam, sredi zasnežene pokrajine. Moj poklon!

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasna voščilnica....no pa saj pri debi so vse TOP!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čisto pravljično zimsko pokrajino si pričarala s to voščilnico. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito! Kot bi res zasnežilo. Tako hrepenim po prvih snežinkah, a napovedi še ne kažejo na to. Hvala ti za ta lep sneg in za zimske skomine.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdravljene, hvala vsem za lepe kometnarje. Voščilnici sem sprva s senčenjem s sivo naredila hribčke in odtisnila smrečice, nato sem smrečice in vejico namazala s prozornim lepilom (vseeno katerim) ter čez posula sneg, ki se sicer kupi kot sneg za dekoracijo (na drugi fotografiji je viden spodaj pod voščilnico). Nato sem z belo konturo, s katero običajno pišem imena na voščilnice narisala različno velike pikice, preko katerih sem nato prav tako nasula ta "snegec". Enako sem naredila na ptičji hišici in delno še na veijici. Robove sem s škarjami malce nacefrala, jih "pobarvala" z lepilom in prav tako preko nasula snegec. Odvečnega sem nato preprosto stresla z voščilnice. Prijazen pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj Tanja kako pa je to lepo in mehko...zaradi tvojih zimskih voščilnic, s katerimi nam tako lepo pričaraš zasneženo idilo že komaj čakam da bo začelo snežiti :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooooooo, komaj čakam sneg ! Tanja, ti in tvoja voščilnica sta krivec za moje želje.
    Hvala, da si nam zvesta in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala, ker si napisala, na kakšen način si prišla do tako realne zimske pokrajine. Fenomenalno je in občutek imam, da bo vsak čas še pri meni začelo snežiti :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Resnično izgleda kot pravo sneženje. Več kot čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako cudovita zimska pokrajina in srce lepo izstopa iz nje. Prava zimska pravljica je tole in le redke roke jo znajo ustvariti tako popolno kot ti.

    OdgovoriIzbriši
  18. Fantastično narejena voščilnica.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 120. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. tanja, prečudovita voščilnica, ko jo gledaš imaš občutek, da je ravno kar zapadel sneg.
    hvala za opis, čeprav, bo ostalo samo pri tem.
    občudujem tvoje ustvarjanje in krasne zapis,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasna zasnežena idila je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  21. Tanja, ostajam brez besed, le zrem v tvojo novo mojstrovino :-)) Noro dobra je!
    Hvala, ker se igraš z nami s snegom posutim izzivom v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  22. Mehka, puhasto zasnežena, srčna ... Popolna!

    OdgovoriIzbriši
  23. Puhasta, luštna, bela, res dovršena u nulo. Prekrasna je!

    OdgovoriIzbriši
  24. Puffy, flufffy waw :)! Tanja čudovita, elegantna, mehka, domača topla...voščilnica. Me spominja na medvedka, ki ga vzameš iz police in se spominš na malde dni :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Prekrasna je, kot bi detaile zares poslikala na pravem snegu. Preprosto očara.

    OdgovoriIzbriši
  26. Kako mehka in kljub snegu topla in prijetna je tvoja voščilnica. Tako lepo si ponazorila sneženje in hvala za razlago. Lp

    OdgovoriIzbriši
  27. Wwwaaauuuuu....Tanja :))))neverjetna si! Prečudovito zimsko idilo s ptički si nam pričarala. In rdeč srček veeeliiikooo pove!
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  28. aaaaahhhh... spet ena dovršena.zdaj se pa že sprašujem, kaj nastane prej tvoje prekrasne misli ali voščilnica?! Oboje je tako dihjemajoče!!!
    Idilična do konca... se mi (skoraj) toži po snegu ;)

    OdgovoriIzbriši
  29. Čestitke na izzivu...ojoj, to je pa bolj slika kot voščilnica. Tako je čudovita, da tisti, ki ne pozna tvojih izdelkov ne more verjeti, da je narejena na roko in ne fotografija, ki jo posnameš v naravi. In srček....ta pa je top 1. čao

    OdgovoriIzbriši
  30. Prečudovita je! Taka-pravljična, sem se dobesedno zastrmela vanjo. Res lepo!

    OdgovoriIzbriši