sobota, 7. november 2015

Zimska pokrajina


ima v soncu svoj polni lesk.
V svoje drobne kristale lovi sončeve žarke
in iz svetlobe ustvarja čisto radost. 


Veter gost, ki se čez sipine svoje poigrava,
ga ujema v svoja širna krila,
in prenaša ga vse tja,
kjer je prostranost doma.


In jaz v tem kristalčkovem pišu in lesku; 
če zavestno pogledam - V I D I M.


Tudi ta voščilnica je za novemberski izziv Ustvarjalnega dotika
beli sneg. Uporabila sem njihovi dve štampiljki, in sicer
Srečno! in angelsko okroglo.

In podarjam bonbonček.
Topel pozdrav, Tanja E.

28 komentarjev:

  1. Krasna je, tvoj sneg se prav tako lepo blešči, kot bi bil pravi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tanja, čudovita je in tako resničnostna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Tanja pričarala si nežno zimsko pokrajino po kateri bi se z veseljem sprehodila. Resnično upam, da boš nekega dne izdala knjigo s svojimi pesmicami. Mislim, da se ti to omenila takrat, ko sva se spoznali ;)) Hvala za tople besede na mojem blogu <3 Želim ti mirno nedeljo, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Tanja, pričarala si nam spet eno čudovito zimsko pokrajino. Zelo so mi všeč tudi vejice ob robu. Lepo nedeljo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita čarobna pokrajina. Tvoje pokrajine (voščilnice) so vedno tako resnične, da bi človek z veseljem vstopil vanje. Prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ustvarila si prečudovito pokrajino. Tvoji izdelki so res prava paša za oči..tako nežni :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh je neverjetno resnična in pravljično lepa! Tanja kaj imaš to za eno belo peno, ki tako čudovito omehča tvoje voščilnice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za lepe komentarje:), jaz običajno sneg improviziram tako, da najprej nanesem belo akrilno barvo, ali konturo, sem tudi že kdaj kar belo tempero. Tokrat sem čez posula drobne bele bleščice, ki imajo le svetli in nič barvast lesk. Včasih posujem kar tisti najbolj droben dekorativni sneg in malce potapkam v barvo, da se bolje prime. LP:)

      Izbriši
  8. Čudovito, realistično si upodobila pokrajino na čestitki. Hvala za sodelovanje v našem izzivu, pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno voščilo z zimsko idilo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoja ozadja me edno znova očarajo. Pogled na tokratno zimsko pokrajino je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  11. Točno tako je, kot si lepo zapisala. Zimska pokrajina je nekaj pravljičnega in lepo si jo ujela na svojo fantastično voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita. Super si pričarala zimsko pokrajino.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tanja, tako nežna, tako "živa" je.. v bisvtu sem si kar malo zaželela takšne pokrajine tudi v živo :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kakšno čudovito pokrajino si nam pričarala. Čarobno.

    OdgovoriIzbriši
  15. kakšna zimska pokrajina je to, tako romantična in kot prava seveda .... občudujoče.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tanja, samo kakšen dan človek ne pogleda na blog, pa se dogodi toliko novega in lepega. Sem vesela, da sem videla to objavo, da ti lahko iz srca čestitam za 5. roj. dan tvojega bloga in seveda za praznovanje osebnih praznikov. Tebi in tvoji princeski vse dobro in najlepše. Ti pa nas še naprej razveseljuj s tako prijetnimi objavami, ki pobožajo oči, dušo in srce. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  17. O, kako čudovita je! res čisto prava zimska idila,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  18. wow, človek si kar želi, da bi bila že zima zaradi tvoje lepe voščilnice iz katere veja prava zimska idila. ampak zmagovalec je pa angelček v desnem zgornjem kotu. Zelo mi je všeč!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tanja, sem pregledala ves internet,da bi našla štampiljko angelčka in ga ne najdem. Mi zaupaš, lepo prosim, kje si ga kupila. Hvala

      Izbriši
    2. Natali, štampiljko sem kupila pred cca 2 leti v Ustvarjalnem dotiku. Sem pogledala, pa je tudi nisem več videla, bi bilo za vprašat na UD. Če želiš, ti jih jaz nekaj naštempljam z veseljem in pošljem, sporoči mi, LP:)

      Izbriši
    3. zelo ti bom hvaležna, če mi jih lahko nekaj naštempljaš.
      lepo, lepo prosim oglasi se na: bartol.natasa@gmail.com

      Izbriši
  19. Tudi ta je fantastična! Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  20. Predivna je, nemam druge rijeći stvarno je baš predivna!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši