ponedeljek, 8. december 2014

Tvoj dan

...je danes.
In dan za dnem tudi. 
Ker je zopet danes.
Ne potrebuje posebnega razloga, da bi bil tvoj.
Mi sami mu moramo dati priložnost.
Vsakemu dnevu znova.
Da ne kar zdrsi mimo.
Da ima svojo stran v dnevniku življenja.


Da je tudi vesel in poln sanj.
Ne glede na okoliščine, 
vedno imamo možnost, 
da v šopek zavedanja povežemo 
nekaj svetlih cvetov in da iz "svoje kanglice" 
spustimo nekaj lepote. 
V ta svet.
Pa naj bo v mislih, besedah ali dejanjih.


 Za decembrsko galerijo Najlepšega para.
Topel pozdrav, Tanja E.

20 komentarjev:

  1. Tanja, prekrasna je! Kot bi bilo vse iz porcelana....In ta tvoj način dekoriranja robov mi je izjemen.

    OdgovoriIzbriši
  2. mmmm. čudovita. Kot bi bilo poslikano platno s 3D dodatki. Tako lepo si "obdelala" kanglico in te cvetlice so krasne. Res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. kako čudovita voščilnica. 3d dodatki so prekrasni.
    imaš občutek, da lahko kanglico vsak čas vzameš v roke.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna, cvetoča kanglica in besede, ki dajo misliti ... Dotaknila si se me s svojo čudovito voščilnico in mislimi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita. Ni tipična v tvojih barva, a še vedno prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tanaj prečudovita kangljica z rožicami, ki delujejo tako nežno in krhko da izpadejo brezčasne... Fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sanjsko lepa. Kot pravi Tina, zgleda kot porcelan.:-) Všeč mi je, kako si okrasila robove. Hvala za tople besede, s katerimi si tole lepotičko pospremila v svet. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. O, wow... noro lepa. Krasno si naredila kanglico in rožice pa tudi robovi so nekaj posebnega. In barve...popolne. Prečudovita je. : )

    OdgovoriIzbriši
  9. Super posnetek tvojega, mojega, našega dne
    vsak trenutek je naš
    le početi moramo stvari s srcem
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  10. Se strinjam dnevu moramo sami dati priložnost.
    Karsne in čudovite voščilnice so natsajale odkar sem zadnjič bila tu na obisku.
    Tako nežne in lepe , kot sem že navajena pri tebi,
    a tale kanglica je pa vrhunska. Le kdo bi se je branil????

    OdgovoriIzbriši
  11. Joooj jaz sem se naravnost zaljubila v tole tvojo umetnino..kanglica kot taprava , čusovito senčenje, prekrasni izrezki s Tininimi šablonami...noro, noro, lepo!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tanja, se takoj podpišem pod Hali - tale voščilnica je res lepotica, ki se je ne moreš nagledati! Fantastično senčenje, zelo posebna uporaba šivane robne šablone in meni en najlepših napisov - popolno! Uživaj v sončku :)

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo Tanja, kako je lepa in v čudovite nežne barve si jo odela :-))
    Krasna kanglica in šopek v njej! Se mi dopade, kako si uporabila Tinine šablone!

    OdgovoriIzbriši
  14. Tvoj šopek rož in misli me bodo danes spremljale skozi cel dan. Robove si prelepo zaključila, ampak pikica na i so trije srčki, ki bodo v svet ponesli ljubezen. Prelepo!
    Tanja lep petek in vikend ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh kako lepa voščilnica, tako nežna...prečudovita.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  16. Voščilnica je prelepa, prav tako pa tudi misel, s katero si jo obogatila v tej objavi.

    OdgovoriIzbriši
  17. Tako lepa voščilnica pa res poboža oči in srce...

    OdgovoriIzbriši
  18. Tanja, čudovita je, tako tvoja in tako nežna. Pogrešam te!
    Sreče zdravja in zadovoljstva v prihajajočem letu tebi in tvojim najdražjim, pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako je lepa, samo strmim, tako nežna..

    OdgovoriIzbriši
  20. Jooj, kako tople in prijetne barve. Prekrasna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši