četrtek, 17. september 2015

Drevo

...če iz lastnega bitja opazujem,
preprosto opazujem tvojo esenco,
začutim življenje, čisto energijo, ki nahrani zares. 



V viharnih nočeh krepiš svoje korenine, 
pod pritiski vetrov se upogibaš, 
a se hkrati tudi jačaš v svoji pokončnosti.
V soncu piješ življenje samo
in črpaš v naravi.
Nič ne pričakuješ. 
V tvojih nedrjih gnezdijo ptice,
tvoji listi plešejo v mladih vetrovih. 
Vzgajaš v mir.



Tokratno drevo na voščilnici je nastalo 
Za 3D učinek krošnje in trave pod njo
sem droben dekorativni sneg pobarvala z zeleno distress blazinico, 
na dele krošnje in travo pod njo sem nanesla lepilo 
in ga nanj posula. 
Odvečnega sem nato z voščilnice preprosto stresla.
Bi rekla, da sem se šla improvizacijo flower soft tehnike, 
ki mi je že dalj časa zelooooo všeč, a ni bilo pravega vzgiba 
za poskus. No, tokrat je bil:)
Voščilnico prijavljam tudi v galerijo tega meseca 
Najlepšega para, uporabila sem dekorativni šivani rob.

Topel pozdrav, Tanja E.



23 komentarjev:

  1. Tanja tole je preprosto osupljivo...jaz sem ostala brez besed nad čarobnostjo tvojega drevesa - super učinek naredi tale pobarvan sneg. Si shranim in zapomnim, da tole tehniko preizkusim. Si me pa sedaj spomnila na Loraxa- malega varuha puhastih dreves.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je in dobro si se znašla, da si naredila travo. Take ustvarjalne ideje "sam svoj mojster" so najboljše.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, Tanja... kako super realistično narejeno. Res mega ideja. Tudi ozadje si lepo naredila. Prekrasna je. : )

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovitaaaa! Zanimiva tehnika. Totalno sem navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  5. res, še ena neverjetna ideja in neverjetna voščilnica. tako realistično in globinsko izgleda, prekrasna skratka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, kako je lepa! Pravi mir veje iz nje, tako kot tudi iz tvojega čudovitega zapisa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kapa dol, zelo izvirna voščilnica je nastala in super ideja z snegom. Da res poseben učinek.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Še ena kapa leti dol...moja. Ta mehkoba, ki si jo pričarala na papirju je pravi mehki 3D. Ideja z dekorativnim snegom in barvo....čudovito . Lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito drevo, tako mehko in realistično.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Uh, kakšna ideja. Pobarvani sneg!!! Potem pa še tako lepo uporabljen. Jej, Tanja...neverjetna si! Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tanja, tvoje drevo deluje zelo, zelo realno! Občutek imam, da si na sredino voščilnice posadila čisto majčken bonsai. Fantastično ti je uspelo ustvariti krošnjo in travo. Besedilo samo pa je en velik poklon drevesom.

    OdgovoriIzbriši
  12. aaa kot bi bila slika čisto taprava, tako živa in lepa je v tej modro zeleni kombinaciji!

    OdgovoriIzbriši
  13. waw kako je lepa! krasna postavitev! lp

    OdgovoriIzbriši
  14. wauuu....Č U D O V I T A je :)

    OdgovoriIzbriši
  15. WOOOOW.... le kako sem zgrešila tole objavo. pa kakšna voščilnica!!!!! za past dol!!!
    vse, ma prav vse mi je všeč na njej!!!! moram jo še 1x pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  16. Mojstrica Tanja, sem brez besed ostala ... prečudovito! In kakšna super ideja, da si pobarvala tale puhasti sneg (Flower soft, predvidevam?). Lani sem ga kupila za novoletne voščilnice, krasno izgleda, ampak me vedno skrbi, koliko ga pade stran, medtem ko voščilnica potuje k naslovniku :)
    Prisrčen pozdrav, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maja in vse hvala vam za vse krasne komentarje. Maja, flower soft tehniko sem le improvizirala, uporabila sem droben sneg, mislim, da sem ga kupila lani v Merkurju. Nato sem ga z distressi pobarvala. Na voščilnici je zelo fiksen, saj sem ga lepila na kapljico tekočega lepila in ga, ko je bilo že skoraj suho, s prstom še potisnila v lepilo in ga tako fiksirala. LP:)

      Izbriši
    2. Hvala za odgovor, Tanja! Lepo bodi :)

      Izbriši
  17. Mojstrsko si narrdila drevo. Povsem realističen.

    OdgovoriIzbriši
  18. Tanja, fantastična je ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši