sreda, 8. junij 2016

162. izziv CRAFT-alnice


Pozdravljene, tokrat vas v ustvarjalnem teamu 
CRAFT-alnice vabimo, da ustvarite čokoladnico.
Izdelajte voščilnico oz. ovoj, 
v katerega lahko položimo čokolado. 
Temo sem tokrat izbrala jaz,
upam, da vas bo poklicala k ustvarjanju.


Pridružite se nam in se s svojimi izdelki 
potegujte za nagrade, ki jih podarja 
mesečni sponzor Rayher

  
Za navdih pokukajte tudi k ostalim članicam 
ustvarjalnega tima: Andreji, Lili, Tini 
in mesečni gostji Tini
Jaz sem pokukala k Zvonki, ki je v tej objavi pokazala 
svoj kroj za čokoladnico. Hvala ti draga Zvonka!

Topel pozdrav, 
 
Tanja E. 
 Lepim: Tinin in Vladkin izziv "Ko me inspirira 49 - cvetlični aranžma".

17 komentarjev:

  1. Tanja, kot vedno nekaj posebnega in čudovitega izpod tvojih prstkov. Krasno, romantično čokoladnico si naredila. Hvala za fajn idejo, super izziv je tole.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za idejo, kar pa se tiče čokoladnice je pa tako lepa in nežna, da bi težko našla prave presežnike:) Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Take čokoladnice pa bi se vsak razveselil...zelo lepa, elegantna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Tanja, tvoja čokoladnica izgleda tako kot bi ji dodala še smetano :-))
    Čudovita je in zelo lepo si jo sestavila na svoj prepoznaven način.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Tanja, krasno čokoladnico si naredila v svojem prepoznavnem stilu. Tako zelo je lepa, bogata in res je romantična s temi čudovitimi cvetlicami in perlicami.
    In hvala za tako dobro temo izziva. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Tanja, kot vedno prečudovit izdelek izpod tvojih čarobnih rok. Zelo je ljubka in polna čudovitih rožic in ostalih dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  7. tvoji čarobni izdelki vedno pokličejo k ustvarjanju, tako lepo romantična in elegantna.
    in ideja za izziv je super in malo drugačna.
    in hvala, ker sem lahko začasno del vaše ekipe.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si poskrbela, da se bo Zvonkina stran z navodila prežgala te dni...tudi sama sem pokukala ponovno k njej in lej ga zlomka, a veš, da je uspelo...
    Ja ja, saj vem, da si mislila, da jo boš tako na easy odnesla pri meni....veš na kaj mislim...na kile, ponovna strast do čokolade, NOVE KOPALKE!!!....
    GLAVNI KRIVEC za moje težave v teh 14 dneh...še razmišljam, kako naj se ti maščujem????
    Tudi s tako krasnim izdelkom, ki si nam ga predstavila....oooo ne ne draga moja frendica, pri meni se ne boš tako na hitro odkupila:-)).

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepa, nežna, krasne rožice in barve!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito in zelo bogato čokoladnico si ustvarila. Prava mala mojstrovina.

    OdgovoriIzbriši
  11. neverjetna je, meni je sapo vzela. Kako lepo ti nanizaš eleganco in romantiko, nežnost in radost na svoje izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čisto v tvojem prefinjenem stilu si ustvarila ovitek za sladko razvado. Zelo je lepa. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zanimiva ideja.
    Tvoja čokoladnica je že brez čokolade prava poezija.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tanja, fantastična "oblekica" za sladke dobrote. Dobro temo si izbrala!

    OdgovoriIzbriši
  15. Tanja, krasno si oblekla čokolado. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši